بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

مجیدی: خوشحالم نکونام ترکیب استقلال را نمی‌داند| بهانه نمی‌گیرم و فرار رو به جلو نمی‌کنم

  • کد خبر: ۹۳۸۰۹
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
مجیدی: خوشحالم نکونام ترکیب استقلال را نمی‌داند| بهانه نمی‌گیرم و فرار رو به جلو نمی‌کنم
استقلال فردا رخ در رخ فولاد قرار می‌گیرد. دیداری که از اهمیت بسیاری برای آبی‌ها برخوردار است. مجیدی مدعی است سرمربی فولاد ترکیب تیمش را نمی‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی امیدوارانه به بازی با فولاد می‌اندشید و تعدد انتخاب ترکیب را درتیمش یک حسن می‌داند. او با پیش کشیدن این موضوع که ترکیب تیمش نا آشنا است به استقبال بازی با فولاد خوزستان می‌رود تا شاید بتواند دراین بازی هم علاوه برحفظ شکست ناپذیری، به صدرنشینی خود ادامه دهد.

                                                             ***

_این روز‌ها صحبت از حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا است. آیا حذف احتمالی این دو تیم به سود فوتبال آسیا است؟

چه خبری می‌تواند برای دو تیم بدتر از این باشد؟ باید افتخار کنند که این دو تیم در این مسابقات شرکت کنند. جالب است هیچ صحبتی در مورد مسببان این موضوع نمی‌شود. من یک مصاحبه سال گذشته انجام دادم که مدیران استقلال این تیم را ۱۰ سال عقب انداختند. برخی از رسانه از من انتقاد کردند که مجیدی به دنبال بهانه است. این‌ها حاصل مدیریت برخی از آقایان است. کسانی که مسبب این اتفاق هستند باید محاکمه شوند. نه تنها محاکمه نمی‌شوند بلکه مسئولیت بالاتر هم به آن‌ها می‌دهند. این یک فاجعه برای فوتبال ملی است، با این همه هوادار دو تیم در لیگ قهرمانان شرکت نکنند. برای من که این مساله اصلا قابل هضم نیست فقط امیدوارم یک معجزه رخ بدهد و ما بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

_واکنش شما به حذف از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

اگراین اتفاق رخ دهد باید تاسف خورد. باید پرسید که این مدیران بر چه اساسی وارد این باشگاه‌ها می‌شوند؟ آن‌ها کیفیت خود را نشان می‌دهند، ولی مشخص است اینکاره نیستند. مصاحبه من در آرشیو موجود است، بروید ببینید من چه گفتم. این همه از من ایراد گرفتند که مجیدی در حال بهانه گرفتن و فرار به رو جلو است. AFC باید افتخار کند که این دو تیم در این جام حضور داشته باشند.

_ازاین مباحث حاشیه‌ای گذشته وضعیت شما درخط دفاع بسیار ایده‌ال بوده و توانستید عملکرد مطلوبی را رقم بزنید.

مدافعان تیم من بهترین مدافعان ایران هستند و  امیدوارم سرمربی تیم ملی بازی‌های استقلال را ببیند، چون بازیکنان من لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. البته چیزی که در تیم من می‌بینید حاصل دفاع تیمی است که ما کم گل خوردیم. وقتی یک تیم خوب دفاع می‌کند تنها ۳ مدافع در آن تلاش نمی‌کنند. من در استقلال بزرگ شدم، هواداران استقلال بازی هجومی می‌خواهند. استقلال کمی نیاز به زمان دارد تا فوتبال مد نظر هوادارانمان را ارائه کنیم. کلا از تیمم راضی هستم، ولی در تفکراتم این است که باید بیشتر کار کنیم که فوتبالی در خور هواداران بازی کنیم. تا روزی که وریا غفوری جام را بالا نبرد به هیچ مساله دیگری فکر نمی‌کنم. تمام تمرکزم روی بازی‌های تیم است. بازی‌های زیادی مانده و اگر تیمی فکر کند قهرمان می‌شود برایش سم است. مهم این است که یک چیزی را به دست آوردیم و مهم این است که داشته خود را حفظ کنیم. حفظ کردن از به دست آوردن خیلی مهمتر است

_بازی با ترکیب‌های متفاوت سبب انتقاد‌هایی به تصمیم‌های شما شده است. این انتقاد‌ها را چه طور تحلیل می‌کنید؟

اینکه یک تیم هر بازی با یک ترکیب بازی کند یک حسن است. ببینید بازیکنان من چقدر کیفیت دارند که در هر بازی بر اساس آرایش تیم مقابل تیمم را طراحی می‌کنم. من به همه کسانی که انتقاد می‌کنم احترام می‌گذارم، ولی این یک حسن است که سرمربی فولاد نمی‌داند من با چه ترکیبی بازی می‌کنم تا اینکه یک تیم در تمام بازی‌ها با یک ترکیب بازی کند. این را هم بگویم به جز نفت آبادان در هیچ بازی تاکتیک‌مان را عوض نکردیم. ممکن است بازیکنان را جا به جا کرده باشیم، ولی فقط یک بازی سیستم تیم را عوض کردیم. روش کار ما زیاد تفاوتی ندارد  و بازیکنان استقلال در این سیستم جا افتاده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->